Dvacet čtyři let po revoluci nemáme ani tu podělanou D1, kterou otvíral Štrougal! Tak láteřil předseda hnutí ANO Andrej Babiš v červnu ve sněmovně nad nekoncepční výstavbou dopravní infrastruktury v Česku. Zároveň ale jeho strana odpovídala za resort dopravy, a tak ministr dopravy Antonín Prachař dostal jako prioritní úkol představit jednoduchý jízdní řád, podle kterého by se v dalších letech stavěly silniční a železniční tepny. Nyní to ministr udělal, když poslal do připomínkového řízení záměr zákona o liniových stavbách. Sláva mu! Je to ale pořád jen věcný záměr a rozhodující pro hodnocení budou až výsledné paragrafy.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se