Když se Jitka Kalivodová, majitelka a zakladatelka firmy na výrobu dámského a pánského prádla a plavek Timo rozhodovala, jak rozdělí společnost mezi své dvě dcery, dlouho o variantách podílu všechny tři ženy doma diskutovaly. Zvažovaly, že si matka nechá 20procentní podíl a dcery dostanou každá po čtyřiceti, nebo se podělí třemi stejnými díly. Vždy by tak stačily dvě spolumajitelky na byznys rozhodnutí.
Nakonec zvítězila nejproblematičtější varianta, každá z dcer dostala v roce 2009 přesně polovic, tedy 50 : 50. Kalivodová tak přeskočila jakýsi předstupeň a firmu převedla rovnou na své nástupkyně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.