Za přehrání klipu, který mladý tvůrce na YouTube nahraje, mu společnost Google (vlastnící YouTube) pošle část peněz, které utrží z reklamy umístěné před videem. Rozhodující je tedy stabilní velké publikum a čas, který u jednotlivých videí diváci stráví.
Populární jsou na síti třeba videa o líčení, návody, jak sbalit kluka, nebo třeba záznamy z počítačových her. Mladí tvůrci točí na mobilní telefony nebo fotoaparáty a svá videa pak střihají na počítači ve svém pokojíku. Příspěvky většinou přidávají v pravidelných intervalech a podle internetových deníčků (blogů) se těmto videím na YouTube často říká vlogy (videoblogy).
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.