Americká Coca-Cola, největší nápojový koncern světa, se už několik let potýká s poklesem prodeje. Nejenom v USA či Evropě, ale začíná ji trápit prodej také na klíčových rozvíjejících se trzích, například v Mexiku nebo Číně. Důvod je v podstatě všude shodný – lidé chtějí jíst a pít zdravěji. Proto se stále více vyhýbají slazeným nápojům.

Zatímco konkurenční firmě PepsiCo se daří vyrovnávat klesající prodej slazených nápojů nabídkou slaných pochoutek, Coca-Cola nyní vsadila na obohacené mléko, které nabízí pod značkou Fairlife.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se