Tvrdí se, že na konci internetu je energie. A přesně tu ke svému růstu poslední dobou čím dál častěji využívá oděvní průmysl. Z oblečení se v uplynulých letech stala nejrychleji rostoucí oblast e-komerce. Jen o spotřební elektroniku je dnes on-line větší zájem než o kabáty, šaty, obuv a spol. O rozkvétající revoluci na trhu s módou se v minulosti zasloužily zejména dvě společnosti – britský Net-A-Porter a italský Yoox. A právě tito dva průkopníci, kteří pro mnohé tradiční oděvní značky představují lávku do digitální říše, oznámili, že se v příštích měsících spojí v největší internetovou platformu s módou, s ročními tržbami přesahujícími 1,3 miliardy eur.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		










