Výrobce jogurtů a dalších mléčných výrobků Danone hodlá zredukovat počet jednotlivých značek a výrobků, které nabízí v českých obchodech.

"Před pěti lety jsme měli na trhu osmdesát produktů, v roce 2013 o padesát víc. Ovšem s celkově menšími tržbami než v roce 2009. Něco muselo být špatně," vysvětluje východisko nové strategie šéf české pobočky Danone Koen Burghouts.

Firma proto identifikovala své silné produkty, o něž se chce opírat a které bude aktivněji propagovat. Do budoucna jimi mají být Activia, Actimel a Kostíci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se