Výrobce jogurtů a dalších mléčných výrobků Danone hodlá zredukovat počet jednotlivých značek a výrobků, které nabízí v českých obchodech.
"Před pěti lety jsme měli na trhu osmdesát produktů, v roce 2013 o padesát víc. Ovšem s celkově menšími tržbami než v roce 2009. Něco muselo být špatně," vysvětluje východisko nové strategie šéf české pobočky Danone Koen Burghouts.
Firma proto identifikovala své silné produkty, o něž se chce opírat a které bude aktivněji propagovat. Do budoucna jimi mají být Activia, Actimel a Kostíci.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.