V roce 1995 symbolizovala česká auta Škoda Felicia, první výsledek začlenění firmy do koncernu Volkswagen. V dílně světově proslulého pražského designéra Václava Krále ale tehdy vznikl podstatně ambicióznější vůz − supersportovní roadster pro americké a arabské milionáře, stroj s téměř šestilitrovým motorem z Chevroletu Corvette, karbonovou a kevlarovou karoserií, celokoženým interiérem a elektronicky otevíranými dveřmi. Dostal jméno Innotech Mysterro, mělo se vyrobit jen 25 kusů s cenou převyšující 150 tisíc dolarů. Král získal za koncept Národní cenu za design.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.