Pod vedením Vladimíra Fišera společnost Bohemiakombi jako první v České republice zavedla kontinentální linky kombinované dopravy s pravidelnými přepravami silničních návěsů po železnici.
Kombinovaná doprava má světlou budoucnost, evropská dopravní politika míří tímto směrem, říká Fišer.
V roce 2013 byla přijata nová směrnice EU, která se zasazuje o to, aby po devíti hlavních evropských nákladních koridorech mohly jezdit vlaky dlouhé až 740 metrů.
Před pár lety nechtěli silniční dopravci o kombinované dopravě vůbec slyšet a považovali ji za konkurenci. Dnes vidí, že poslat zboží na část cesty po železnici se může vyplatit i jim, říká Vladimír Fišer, jednatel společnosti Bohemiakombi. Ušetřit za přepravu zboží tak mohou i exportéři.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení