Cestovní pojištění je produkt, který se jako jeden z mála pojí s pozitivní emocí. Byť jde primárně o ochranu zdraví a majetku, je většinou spojen s přípravami na dovolenou. Z hlediska pojišťovny tak jde o ideální příležitost poskytnout klientovi službu, která ho přesvědčí, že právě tato pojišťovna si zaslouží starat se i o jeho penzi či pojištění života. U cestovního pojištění se ale většinou jedná jen o stokoruny, což je důvod, proč většinou nepatří mezi často inovované produkty.
Nabídka na trhu s cestovním pojištěním je poměrně široká. Dnes v Česku nenajdete pojišťovnu, která by cestovní pojištění nenabízela. Co ovšem na trhu chybí, je moderní pohled na potřeby klientů.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.