Každý rok česká firma Astratex prodá o polovinu víc podprsenek, letos za ně utrží přes půl miliardy korun, provozuje e-shopy v osmi zemích a je třetí nejnavštěvovanější stránkou se spodním prádlem v celé Evropě. Před ní jsou jen Hunkemöller a Victoria's Secret.

Internetovému prodeji prádla přitom zpočátku nikdo nevěřil. "Několik zásadních rozhodnutí jsem musel udělat, protože jsem v podstatě neměl jinou volbu. Nebo jsem byl v nějakém průšvihu, což mě k něčemu přistrčilo," říká v rozhovoru s HN majitel Astratexu Petr Vít. A za příklad dává klíčové události ve svém podnikání − rozjezdu dobírkového prodeje spodního prádla, který nejprve marně nabízel jiným, se po rozvodu ujal sám, aby se měl čím živit. Nebo když se o několik let později, když přestaly zabírat tištěné inzeráty, rozhodl kompletně přejít na prodej spodního prádla přes internet, i když o tom sám měl pochyby.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se