Před pár týdny vybízel poradce prezidenta Martin Nejedlý novináře, aby si sami spočítali billboardy s Milošem Zemanem, pokud chtějí vědět, kolik stojí kampaň za jeho znovuzvolení. Nyní nezisková společnost EconLab kampaň analyzovala a zjistila, že do prvního kola stála 18 milionů.
Původně Miloš Zeman prohlašoval, že kampaň nepovede. Nicméně ta probíhala před prvním i nyní před druhým kolem voleb. Její financování je nejasné. Nejproblematičtější jsou akce dotované spolkem Přátelé Miloše Zemana, který ovládají prezidentovi blízcí spolupracovníci z Hradu. Sdružení tento týden přiznalo, že dalo na kampaň už 11,5 milionu korun. Původ peněz však členové spolku odmítají zveřejnit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.