Na vrátnici sušického výrobce dveří a dveřních zárubní, společnosti Solodoor, visí na nástěnce informační leták: "Nábor nových pracovníků − každou středu dopoledne". Firma s loňským obratem 350 milionů korun nestíhá vyrábět. "Loňské tržby jsou vynikající, meziročně půjde asi o pětiprocentní nárůst, a to jsme přitom přišli o odbyt přes deset milionů korun, protože už nespolupracujeme s řetězcem Obi," popisuje ředitel a menšinový spolumajitel Solodooru Martin Dozrál.
Firma, která je po konkurentech Sapeli a Masonite trojkou mezi výrobci dveří v Česku, potřebuje s tím, jak přibývá zakázek, další a další zaměstnance.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.