Na vrátnici sušického výrobce dveří a dveřních zárubní, společnosti Solodoor, visí na nástěnce informační leták: "Nábor nových pracovníků − každou středu dopoledne". Firma s loňským obratem 350 milionů korun nestíhá vyrábět. "Loňské tržby jsou vynikající, meziročně půjde asi o pětiprocentní nárůst, a to jsme přitom přišli o odbyt přes deset milionů korun, protože už nespolupracujeme s řetězcem Obi," popisuje ředitel a menšinový spolumajitel Solodooru Martin Dozrál.

Firma, která je po konkurentech Sapeli a Masonite trojkou mezi výrobci dveří v Česku, potřebuje s tím, jak přibývá zakázek, další a další zaměstnance.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se