V Netřebicích potřebují semafor, mateřská škola je patnáct metrů od silnice. Tuhle větu umístil před pár dny marketingový tým Andreje Babiše na jeho Facebook. Proč o tom píšu? Protože v téhle větě je zkondenzovaný důvod trvajícího úspěchu českého premiéra. Máme politickou i ústavní krizi, ale Babiš ví, že většina voličů je orientována na konkrétní záležitosti. A tak vyjede kamkoli (v tomhle případě do jižních Čech), poklábosí s místními, nechá se vyfotit na přechodu pro chodce a na Facebook umístí výše uvedenou větu. Výsledný dojem je ten, že zatímco ostatní politici řeší okolnosti výměny ministra kultury, jehož jméno stejně skoro nikdo nezná, on se zajímá o skutečné problémy lidí. Už jen tím si získává sympatie a prohlubuje vazbu voličů ke své osobě.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se