Každý rok dělají Britům o Vánocích radost nejméně dvě věci: slevy v obchodech a speciální vánoční reklamy. U nás se už šestnáct let vydává o adventu reklamní tatínek s holčičkou do lesa pro stromek, načež je pak prožene divočák. Kampaň na limonádu přežila přechod z analogového vysílání na digitální i vývoj televizních technologií. V Británii se ale každoročně těší, jaké nové příběhy vymyslely reklamní agentury pro nejznámější značky. Jsou to vlastně malé filmy, které vystihují ducha Vánoc a rodinné hodnoty.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se