Pozoruhodnou bitvu o lukrativní reklamní prostor mohl v uplynulých týdnech sledovat každý, kdo se pohybuje v okolí pražského Nuselského mostu. Roky u něj ve směru do centra visí obří reklamní obrazovka a také komerční plachta natažená přes fasádu dvou domů. Podle tvrzení pražských politiků načerno, navíc v památkové zóně. Přesto se s touto situací roky nedařilo pohnout, mimo jiné kvůli tomu, že oficiálního majitele reklamní plochy bylo komplikované dohledat. Majitel domu ví, kdo mu za pronájem fasády platí, ale říct to nemusí. Snahy městských úředníků i politiků komplikují klasické úskoky ve stylu kovbojských 90. let, dědictví éry, kdy se v předpisech chodilo v botách z hadí a krokodýlí kůže.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.