Prodejce parfémů a kosmetiky Notino loni zažil nejlepší rok ve své historii. Kvůli nárůstu poptávky musel dokonce nabrat stovky lidí, což vedení vyřešilo kreativně. Domluvilo se se šéfy zavřených hotelů a dalo práci jejich lidem, kteří by jinak zůstali doma. Podobně jako další e-shopy těžilo Notino z toho, že se v době koronakrize zákazníci přesunuli z kamenných prodejen na internet. Obchod, který prodává v celkem 24 zemích, dosáhl na obrat 14,5 miliardy korun, což oproti předchozímu roku znamená nárůst téměř o polovinu.
Na letošek připravuje Notino velké investice do IT. Kvůli rozvoji e-shopu chce firma nabrat stovky ajťáků. Ti budou důležití i pro jednu z hlavních novinek, které prodejce chystá. "Zabýváme se nyní tím, že některé výrobky nebudeme balit," říká v rozhovoru pro HN šéf Notina Zbyněk Kocián.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.