Prodejce on-line životního pojištění Mutumutu působí na českém finančním trhu poněkud exoticky. Svůj byznysmodel založil start-up na tom, že vrací svým zákazníkům peníze, pokud se snaží žít zdravě. Za naběhané nebo na kole ujeté kilometry jim firma ročně vrací zpět na účet 5–30 procent z ceny zaplaceného pojištění. Dalších 10 procent ročně mohou lidé ukrojit i tím, že nekouří a chodí na pravidelné prohlídky k obvodnímu lékaři.

Tato data klienti společnosti posílají skrze mobilní aplikaci. I tak ale není možné stoprocentně určit, jestli nevydávají za svůj sportovní výkon ten kamarádův nebo jestli si občas nezapálí u drinku v hospodě. „My děláme v rámci pojišťovnictví jednu velmi nestandardní věc. Svým klientům věříme. A i kdyby byla tři procenta těch, kteří nám neříkají pravdu, nezrušíme tyto benefity pro zbylých 97 procent poctivců,“ říká pro HN generální ředitel Mutumutu Jindřich Lenz. 

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Komentáře ke článku

Ondrej Svoboda 14.06.2021 18:15
Držím palce ke startu ve Francii, jen bych rád podotknul, že "mutuelle" má význam mnohem hlubší než to, že dělá něco jako zdravotní pojištění. I v tomto oboru ale existují startupy jako WeMind či jeden z nejnovějších francouzských unicorns Alan. Každopádně propojení na francouzský korporát je skvělá startovací pozice. Bon courage
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru