Prodejce on-line životního pojištění Mutumutu působí na českém finančním trhu poněkud exoticky. Svůj byznysmodel založil start-up na tom, že vrací svým zákazníkům peníze, pokud se snaží žít zdravě. Za naběhané nebo na kole ujeté kilometry jim firma ročně vrací zpět na účet 5–30 procent z ceny zaplaceného pojištění. Dalších 10 procent ročně mohou lidé ukrojit i tím, že nekouří a chodí na pravidelné prohlídky k obvodnímu lékaři.

Tato data klienti společnosti posílají skrze mobilní aplikaci. I tak ale není možné stoprocentně určit, jestli nevydávají za svůj sportovní výkon ten kamarádův nebo jestli si občas nezapálí u drinku v hospodě. „My děláme v rámci pojišťovnictví jednu velmi nestandardní věc. Svým klientům věříme. A i kdyby byla tři procenta těch, kteří nám neříkají pravdu, nezrušíme tyto benefity pro zbylých 97 procent poctivců,“ říká pro HN generální ředitel Mutumutu Jindřich Lenz. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se