Prodejce on-line životního pojištění Mutumutu působí na českém finančním trhu poněkud exoticky. Svůj byznysmodel založil start-up na tom, že vrací svým zákazníkům peníze, pokud se snaží žít zdravě. Za naběhané nebo na kole ujeté kilometry jim firma ročně vrací zpět na účet 5–30 procent z ceny zaplaceného pojištění. Dalších 10 procent ročně mohou lidé ukrojit i tím, že nekouří a chodí na pravidelné prohlídky k obvodnímu lékaři.
Tato data klienti společnosti posílají skrze mobilní aplikaci. I tak ale není možné stoprocentně určit, jestli nevydávají za svůj sportovní výkon ten kamarádův nebo jestli si občas nezapálí u drinku v hospodě. „My děláme v rámci pojišťovnictví jednu velmi nestandardní věc. Svým klientům věříme. A i kdyby byla tři procenta těch, kteří nám neříkají pravdu, nezrušíme tyto benefity pro zbylých 97 procent poctivců,“ říká pro HN generální ředitel Mutumutu Jindřich Lenz.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.