Bývalý šéf Českých drah Daniel Kurucz před pár měsíci opět vstoupil do železničního byznysu. Nově vede českou pobočku Alstomu, druhého největšího výrobce vlaků na světě.
Přestože má Alstom fabriku v České Lípě s 1300 zaměstnanci, drtivá většina jeho produkce směřuje do zahraničí. Nový šéf české pobočky teď chce, aby jejich vlaky byly víc vidět i na tuzemských kolejích.
HN: Co chcete změnit a udělat, abyste dostal vaše vlaky na české koleje?
Nejvíc myslím na vodíkové vlaky, které bychom Česku mohli nabídnout. Vodíkové řešení zajímá České dráhy, Správu železnic i jednotlivé kraje. Jsme zatím jediní, kteří mají vodíkový vlak v provozu. Skříně na tento vlak se navíc budou zčásti svařovat v České Lípě.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.