Konec roku přinesl další důkaz, že automobilový průmysl se opravdu rychle mění. V západní Evropě lidé a firmy poprvé nakoupili více aut, která mají „pod kapotou“ (či jinde) pouze elektromotory, než takových, která spoléhají na kdysi populární úsporné diesely. Sešly se dva trendy – jak úpadek naftových motorů v osobních autech zahájený ostudným podvodem s emisemi, za nějž je zodpovědná největší evropská automobilka VW, tak příklon k (teoreticky) zcela čisté elektromobilitě. V Česku zažíváme ale pravý opak a nových elektromobilů přibylo dokonce méně než v roce 2020. Ač to zní paradoxně, nakonec to nemusí být pro budoucnost elektroaut mezi Šumavou a Beskydy zas tak špatná zpráva. Pokud neřešíme stav plic.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.