Měsíc po začátku ruské invaze na Ukrajinu to vypadá, jako když některé mezinárodní značky stále nevědí, jestli je zabíjení civilistů dostatečným důvodem k opuštění ruského trhu. O tom, jak váhala třeba Coca-Cola a jak vágní vyjádření vydávala, už byla na tomto místě řeč. Mezitím se tlak veřejnosti a ukrajinských představitelů přesměroval na další firmy, například automobilku Renault, sportovní prodejny Decathlon, výrobce cukrovinek Nestlé anebo konzervárny Bonduelle. Zejména u Nestlé dospěla situace tak daleko, že rozčarování z jejího chování dávali najevo i zaměstnanci a spolupracovníci na sociální síti LinkedIn.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se