Rolls-Royce, nejluxusnější automobilová značka světa, kterou máme spojenou s Buckinghamským palácem, filmovým festivalem v Cannes nebo Hollywoodem, s oblibou zve zákazníky a novináře na neotřelá místa, aby kvality vozů vyzkoušeli mimo své běžné prostředí. Někdy do jižní Afriky, jindy do švýcarských Alp. Tentokrát padla volba na Zakopane v polských Tatrách, a to i kvůli covidovým omezením v letectví. Impozantní druhohorní štíty ale dodaly předváděcí flotile důstojné kulisy. Sestava čtyř vozů v hodnotě kolem 50 milionů korun budila v oblíbeném zimním středisku zaslouženou pozornost.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.