Marketéři ANO rozjeli masivní billboardovou kampaň a vyvolávají: První kampaň bez Babiše! Odvážní obyčejní lidé šli s kůží na trh! Zní to velkolepě, ale jak už je u kampaní ANO zvykem, obojí je žvást. Jakápak kampaň „bez Babiše“, když heslo zní Za Babiše bylo líp? A jacípak „obyčejní lidé“, když jeden z nich je dlouholetý podporovatel ANO s minulostí důvěrníka StB a další radní za Babišovu stranu?

Marketing ANO se pokouší dělat z voličů hlupáky. A to ještě intenzivněji než dříve. Z čehož plyne několik zajímavých zjištění.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se