Malé žluté kolečko na botách zaměstnanců, kteří míří do haly M6, tu není jen tak. Značí, že jen s touto pracovní obuví, která umí uzemnit a zbavit člověka statické elektřiny, je možné pracovat na čerstvě zprovozněné lince. Ta je od této chvíle zaměřená výhradně na výrobu nejdůležitějšího, nejtěžšího a také nejdražšího komponentu do elektromobilů.
V závodě Škody Auto v Mladé Boleslavi se v úterý oficiálně spustila linka na kompletaci akumulátorů do elektrických aut s modulární platformou MEB, což je zjednodušeně řečeno podlaha auta určená čistě pro elektromobily. Tu lze různě natahovat a upravovat tak, aby se mohla použít jako základ pro bateriové modely napříč celým koncernem Volkswagenu. Řadí se k nim aktuálně škodovácký model Enyaq a sesterské vozy od Audi, Cupry i Volkswagenu.
V následujících letech má přijít na trh ještě mnoho dalších modelů, které se na této platformě postaví. Jen Škoda Auto chce do tří let představit tři čistá elektroauta, která mají být levnější než Enyaq s cenou začínající na částce lehce nad 1,1 milionu korun.
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.