Pro známý medový dort už lidé nemusí jen do supermarketu či podnikové prodejny ve Frýdku-Místku. Díky novému e-shopu si medovník od firmy Marlenka mohou nechat doručit až domů. S internetovým prodejem letos začala také nápojářská společnost Kofola a stovky tisíc korun do něj investoval také pivovar Svijany.
Trend, kdy firmy obchází prostředníky a oslovují zákazníky přímo, je v Česku stále častějším. Během letošního roku spustí vlastní online obchod několik desítek velkých firem a značek z řad tradičních výrobců, uvádí společnost Shoptet, největší tuzemský poskytovatel řešení pro tvorbu a správu e-shopů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.