Pro známý medový dort už lidé nemusí jen do supermarketu či podnikové prodejny ve Frýdku-Místku. Díky novému e-shopu si medovník od firmy Marlenka mohou nechat doručit až domů. S internetovým prodejem letos začala také nápojářská společnost Kofola a stovky tisíc korun do něj investoval také pivovar Svijany.

Trend, kdy firmy obchází prostředníky a oslovují zákazníky přímo, je v Česku stále častějším. Během letošního roku spustí vlastní online obchod několik desítek velkých firem a značek z řad tradičních výrobců, uvádí společnost Shoptet, největší tuzemský poskytovatel řešení pro tvorbu a správu e-shopů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se