Jednou hodina, někdy i pět. Při cestě napříč republikou po hlavních železničních koridorech se musí cestující připravit na velké komplikace a mít dostatek času. Spousty výluk a oprav způsobují zpoždění vlaků, některé spoje musely dokonce změnit trasu, aby ulehčily rozkopaným tratím. Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) má na to v rozhovoru pro HN jednoznačné vysvětlení. Říká, že bývalé vedení ministerstva zajímal jen proinvestovaný objem peněz, nikoliv cestující.

„Předchozí hlava resortu určovala jako jediné kritérium úspěšnosti proinvestované peníze. Větší váhu tak měly investiční záměry než snaha spojit je se spolehlivostí sítě,“ řekl Kupka v rozhovoru.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.