Česko je zemí slev a jejich vliv v době rekordní inflace ještě nabírá na intenzitě. Obchodníci pozorují, že lidé více šetří, a snaží se o co nejvýhodnější nabídky. V současnosti se podle agentury NielsenIQ prodá v akci rekordních více než 60 procent zboží. V roce 2004, kdy agentura tento trend začala sledovat, to bylo jen 25 procent. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.