Která příchuť brambůrek se hodí k jednotlivým znamením horoskopu? „K vodnáři česnekové, beranovi hořčicové, k váhám jemně solené.“ Video na tiktokovém profilu firmy Hobžovy brambůrky, kde hraje na podkladu rapová píseň, se snaží takto pobavit a zároveň oslovit možné zákazníky. Potenciálu TikToku si všímají i další české firmy, které se letos na rostoucí sociální síť začaly ve velkém stahovat. Skrze krátká a úderná videa se snaží zaujmout mladší generaci.
Mezi nejsledovanější české firemní účty patří iOpraveno. Založit podniku účet na TikToku a natáčet na něj videa napadlo jeho majitele Matyáše Kouřila během pandemie covidu. „Odhodlával jsem se dlouho, protože jsem v tom neviděl potenciál a TikTok jsem zprvu, jako většina, odsuzoval,“ popisuje majitel firmy, která se zabývá opravou elektroniky. První video publikoval v lednu 2021 a nyní profil společnosti sleduje skoro 180 tisíc lidí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.