Loňská inflace a konec pandemických uzavírek zařízly dvě dekády nepřetržitého růstu českého e-commerce. Lidé v e-shopech nyní utrácí méně, což nutí šetřit i jejich majitele. Provoz vlastních skladů je stále dražší, obchodníci proto nyní celý svůj logistický řetězec raději přenechávají specializovaným firmám. Těží z toho Mailstep z impéria Jiřího Šmejce, který je jedničkou na trhu české komplexní logistiky. Pro e-shopy řeší vše od naskladnění zboží po dodání zákazníkovi. Loni navzdory ochlazení na trhu zvýšil obrat téměř o polovinu na 660 milionů korun, expandoval do Itálie a další sklady chystá otevřít i ve Španělsku, Řecku a na severu Evropy. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.