Loňská inflace a konec pandemických uzavírek zařízly dvě dekády nepřetržitého růstu českého e-commerce. Lidé v e-shopech nyní utrácí méně, což nutí šetřit i jejich majitele. Provoz vlastních skladů je stále dražší, obchodníci proto nyní celý svůj logistický řetězec raději přenechávají specializovaným firmám. Těží z toho Mailstep z impéria Jiřího Šmejce, který je jedničkou na trhu české komplexní logistiky. Pro e-shopy řeší vše od naskladnění zboží po dodání zákazníkovi. Loni navzdory ochlazení na trhu zvýšil obrat téměř o polovinu na 660 milionů korun, expandoval do Itálie a další sklady chystá otevřít i ve Španělsku, Řecku a na severu Evropy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.