Propagaci pro svou firmu UOL Účetnictví se majitelka Jana Jáčová rozhodla dělat sama. Založila si účet na TikToku, kde v krátkých videích předává tipy pro podnikatele nebo glosuje zážitky z pohovorů. Na síti postupně nasbírala 70 tisíc sledujících a začali ji poznávat i lidé v samoobsluze. Když potom na TikToku sdílela výzvu, že do firmy shání brigádníky, ozvalo se jí zhruba 1500 lidí. Vybudovala své firmě brand, na který lidé slyší.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.