V posledních letech to byla tradice. Alza si zkraje každého roku pozvala novináře a pochlubila se rekordními výsledky z předešlého období. Letos ale žádnou tiskovou konferenci neuspořádala a čísla za minulý rok nechce odhalit.

Ochlazení tuzemské e-commerce totiž silně postihlo i největší tuzemský internetový obchod. Dvouciferný růst, na který byl prakticky po celou dobu své existence zvyklý – stejně jako velká část českých e-shopů –, se loni zaseknul. Zatímco v roce 2021 měla Alza rekordní tržby 45 miliard korun, loni to bylo méně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se