Francouz Didier Pfleger řídí plzeňskou Škoda Group něco přes rok. Když v únoru 2022 nastupoval, dostal od vlastníka, jímž je finanční skupina PPF, jasné zadání. Připravit výrobce dopravních prostředků na větší expanzi na zahraničních trzích a stabilizovat množství zakázek tak, aby byl byznys Škodovky v tvrdě konkurenčním prostředí ziskovější. Kromě západní Evropy, kde má úspěchy v Itálii, usiluje firma nově o zakázky v Egyptě nebo Izraeli a může vyrábět v Kazachstánu. Ambice už má ale „jen“ v dopravních prostředcích pro města a meziměstské vlaky. Výroba lokomotiv „pro podnik velikosti Škody nedává smysl,“ řekl Pfleger v rozhovoru pro Hospodářské noviny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se