Její videa, na nichž radí s úklidem, sleduje na Instagramu čtvrt milionu lidí. S ohledem na úspěch profilu Úklid pro klid prodala Kateřina Brožová před rokem auto a za utržené peníze vybudovala firmu nabízející ekologické čisticí přípravky. Nejznámější česká cleanfluencerka (influencerka přes uklízení) přesto přiznává, že ji úklid vlastně nebaví. V rozhovoru pro HN popisuje, co ji vedlo k tomu, točit o úklidu, a jak se jejímu podnikání daří.

Proč jste si vybrala zrovna úklid?

Mám ráda pořádek, ale nedokážu ho udržet. Jsem chaotický člověk a nemám cit pro organizaci. Když člověk žije sám nebo s partnerem, pořádek se dá udržovat ještě docela lehce, ale když přibudou děti, tak se chaos musí dostat nějak pod kontrolu. Zpočátku jsem byla nešťastná sama ze sebe, že nedokážu udržet pořádek v domácnosti a že každý večer uléhám s tím, že celý den něco uklízím, ale večer stejně nevidím žádný výsledek. Dost mě to trápilo. Četla jsem si různé seberozvojové knihy a ty pak aplikovala na moji situaci, takže na úklid.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.