Vybudovat impérium po vzoru rakouského marketingového zázraku Red Bull, zkoumat léčebný potenciál ve spolupráci s fakultní nemocnicí anebo míchat s pivem a prodávat v hospodě. Čeští podnikatelé hledají cesty, jak uspět s kombuchou – nealkoholickým nápojem z čaje. V něm se nechají zkvasit takzvané scoby, což jsou symbiotické kultury bakterií a kvasinek.
Čeští byznysmeni se s fermentovaným nápojem, jehož chuť je něco mezi burčákem a limonádou, obvykle setkali v zahraničí. Hlavně v anglosaských zemích je mnohem populárnější než v tuzemsku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.