Vybudovat impérium po vzoru rakouského marketingového zázraku Red Bull, zkoumat léčebný potenciál ve spolupráci s fakultní nemocnicí anebo míchat s pivem a prodávat v hospodě. Čeští podnikatelé hledají cesty, jak uspět s kombuchou – nealkoholickým nápojem z čaje. V něm se nechají zkvasit takzvané scoby, což jsou symbiotické kultury bakterií a kvasinek.

Čeští byznysmeni se s fermentovaným nápojem, jehož chuť je něco mezi burčákem a limonádou, obvykle setkali v zahraničí. Hlavně v anglosaských zemích je mnohem populárnější než v tuzemsku.

Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.