Autodealeři v Německu si stěžují, že do salonů letos chodí málo zákazníků. Spotřebitelská nálada v německém hospodářství zůstává kvůli inflaci na bodu mrazu, což postihuje i prodej nových osobních aut. Volkswagen, jehož hlavní značce „VW osobní vozy“ patří na tamním trhu 18,5 procenta, se přesto rozhodl od konce srpna zvednout ceny některých modelů se spalovacím motorem. Je to letos už druhé zdražení, to první nastalo ve druhé polovině února.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.