Podnikatelka Jana Žitná, která v severočeském Litvínově vlastní pohřební službu, přiznává, že měla v minulosti občas chuť se svým podnikám skončit. Povolání ji psychicky vyčerpávalo, navíc opakovaně čelila útokům konkurence. „Chodíte do práce, kde se nemůžete smát. Vidíte jen neustálý pláč a smutek, což vás po nějaké době pohltí,“ říká drobná blondýnka.
Co se dočtete dál
- Jak se Žitná dostala k podnikání v pohřebnictví.
- Kterým sportem si živnostnice „čistí hlavu“ a dosáhla v něm mezinárodního úspěchu.
- V čem byla společnost Terpenix před deseti lety průkopnicí.
- Jaký trik starých Inků firma oživila.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.