Mergim Cahani ze svých studií ve Spojených státech dobře znal služby jako Amazon či Yahoo, zároveň ale viděl, jak světové technologické společnosti malé země na Balkáně přehlížejí.

Založil internetový portál zaměřený na albánsky mluvící země, začal digitalizovat místní informace, od jízdních řádů po databázi místních podniků, a postupně rozšířil svůj záběr tak, že je nyní v regionu naprosto jasným online lídrem. Má vlastní zpravodajství, video obsah, vyhledávač, reklamní systém, cestovní portál, nákupní platformu, online tržiště a spoustu dalších internetových služeb. Cahani má s Gjirafou velké plány, chce s ní do čtyř let zamířit na burzu Nasdaq.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jakou valuaci by měl vstup na americkou burzu Gjirafě přinést.
  • Na jakou metu v tržbách musí nejprve start-up vyrůst.
  • Jací čeští investoři mají v Gjirafě podíl a jak je velký.
  • Proč se zakladatel Mergim Cahani řídí metodou BHAG.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.