Zatímco některé potravinářské firmy striktně hlídají, aby se do jejich výroby nedostal ani nenahlédl nikdo nepovolaný, v jihomoravském Sonnentoru je to přesně naopak. Loni se firmou prošlo na 50 tisíc návštěvníků. Celý proces výroby bylinkových čajů z Čejkovic tam pozorují přes speciální okýnka. Díky informačním panelům na zdech se také dozvídají o udržitelném zemědělství a podnikání.

Letos na jaře firma ke dvěma existujícím halám postaveným na místě bývalého brownfieldu a kravína přidala další ekologickou budovu Solis. Podle jednatele společnosti Josefa Dvořáčka ihned pozitivně ovlivnila byznys firmy. „Každý víkend nás díky tomu navštíví více než tisíc lidí a zaznamenáváme i obrovský nárůst prodejů na e-shopu. Nárůst v tržbách je více než 10 procent,“ říká.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Na jaká udržitelná řešení je Sonnentor nejvíce pyšný?
  • Jak se z firmy stala turistická destinace?
  • A jak vrátit do života zapomenutou lidovou harfu?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se