Slevy, slevy, slevy. V tomto duchu se ponese letošní vánoční sezona, která odstartovala koncem minulého týdne takzvaným Black Friday, kdy obchody začínají lákat zákazníky. „Nálada na trhu je špatná. Lidé chtějí slevy a bez nich nekoupí nic,“ popisuje situaci na trhu Jozef Janov, výkonný ředitel investiční skupiny Hartenberg Capital, která vlastní rovněž řadu e-shopů, jako je Astratex, Sportega.cz nebo například Ovečkárna.
Podobně se vyjadřují i další lidé z odvětví. „Vzhledem k tržní realitě, kdy segment e-commerce nadále klesá, můžeme očekávat o něco výraznější slevy než v loňském roce,“ upozorňuje výkonný ředitel společnosti Upgates Jan Rataj. Ta firmám dodává e-shopová řešení.
Co se dočtete dál
- Budou letos Češi na dárcích šetřit?
- Jak vysoké budou podle expertů tržby tuzemských e-shopů za celý rok?
- Jak se změní trh e-commerce?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.