Slevy, slevy, slevy. V tomto duchu se ponese letošní vánoční sezona, která odstartovala koncem minulého týdne takzvaným Black Friday, kdy obchody začínají lákat zákazníky. „Nálada na trhu je špatná. Lidé chtějí slevy a bez nich nekoupí nic,“ popisuje situaci na trhu Jozef Janov, výkonný ředitel investiční skupiny Hartenberg Capital, která vlastní rovněž řadu e-shopů, jako je Astratex, Sportega.cz nebo například Ovečkárna.

Podobně se vyjadřují i další lidé z odvětví. „Vzhledem k tržní realitě, kdy segment e-commerce nadále klesá, můžeme očekávat o něco výraznější slevy než v loňském roce,“ upozorňuje výkonný ředitel společnosti Upgates Jan Rataj. Ta firmám dodává e-shopová řešení.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Budou letos Češi na dárcích šetřit?
  • Jak vysoké budou podle expertů tržby tuzemských e-shopů za celý rok?
  • Jak se změní trh e-commerce?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se