Banky v Česku patří mezi hlavní tahouny digitalizace. A jejich klienti na novinky slyší. V posledních zhruba deseti letech si rychle navykli používat internetové a mobilní bankovnictví, oblíbili si platby mobilním telefonem či chytrými hodinkami, využívají bankovní identitu a nyní začínají poznávat výhody další inovace. Takzvanou platbu na kontakt, tedy možnost posílat peníze pouze se znalostí telefonního čísla příjemce, si během prvních týdnů od spuštění aktivovaly statisíce z nich.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik lidí si placení na kontakt aktivovalo.
  • Jak na zájem reagují české banky.
  • Jakým způsobem služba funguje.
  • Čím ji lze ještě vylepšit.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.