Ministr dopravy Martin Kupka se nechal slyšet, že chce odměňovat vedení Českých drah podle toho, nakolik budou úspěšní v soutěžích o různé tratě. Ale jinak že samozřejmě zůstává základem odměn hospodářský výsledek a spolehlivost spojů. O kvalitě, pravda, nemluvil. 

Možná by pro začátek stačilo, aby vedení Českých drah jezdilo pravidelně svými vlaky. Protože jízda po české železnici se dá přirovnat k adrenalinovým zážitkům. Začněme třeba zpožděními. Nutno říci, že České dráhy urazily dlouhou cestu od doby, kdy půlhodinová trasa pravidelně nabírala hodinové zpoždění. Paradoxně se ale skóre úspěšnosti dojezdu na čas v posledních třech letech postupně zhoršuje.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak to vypadá s vysokorychlostními tratěmi v Česku?
  • Na jedno sedadlo se v pojetí Českých drah vejdou dva, tři i více lidí.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.