Ministr dopravy Martin Kupka se nechal slyšet, že chce odměňovat vedení Českých drah podle toho, nakolik budou úspěšní v soutěžích o různé tratě. Ale jinak že samozřejmě zůstává základem odměn hospodářský výsledek a spolehlivost spojů. O kvalitě, pravda, nemluvil.
Možná by pro začátek stačilo, aby vedení Českých drah jezdilo pravidelně svými vlaky. Protože jízda po české železnici se dá přirovnat k adrenalinovým zážitkům. Začněme třeba zpožděními. Nutno říci, že České dráhy urazily dlouhou cestu od doby, kdy půlhodinová trasa pravidelně nabírala hodinové zpoždění. Paradoxně se ale skóre úspěšnosti dojezdu na čas v posledních třech letech postupně zhoršuje.
Co se dočtete dál
- Jak to vypadá s vysokorychlostními tratěmi v Česku?
- Na jedno sedadlo se v pojetí Českých drah vejdou dva, tři i více lidí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.