Každé druhé kolo, které se v Německu prodá, má elektrický pohon. Stále častěji přitom Němci elektrokolo používají k dojíždění do práce nebo na nákup. Místní automobilky, jako je Audi, Volkswagen nebo Porsche, to vede k tomu, aby lidem začaly nabízet vlastní elektrokola. Naopak v Česku zatím bicykly s motorem tak populární nejsou a hlavně – Češi je využívají spíše ve volném čase na vyjížďky.
Co se dočtete dál
- Proč Češi nepoužívají elektrokolo jako dopravní prostředek.
- Kolik lidí před nákupem e-kola na žádném bicyklu nejezdilo.
- Kolik lidé za elektrokolo nejčastěji utratí.
- Zvýšila se v poslední době cena elektrokol?
- Jaký podíl prodejů připadá na e-shopy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.