Každé druhé kolo, které se v Německu prodá, má elektrický pohon. Stále častěji přitom Němci elektrokolo používají k dojíždění do práce nebo na nákup. Místní automobilky, jako je Audi, Volkswagen nebo Porsche, to vede k tomu, aby lidem začaly nabízet vlastní elektrokola. Naopak v Česku zatím bicykly s motorem tak populární nejsou a hlavně – Češi je využívají spíše ve volném čase na vyjížďky.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč Češi nepoužívají elektrokolo jako dopravní prostředek.
  • Kolik lidí před nákupem e-kola na žádném bicyklu nejezdilo.
  • Kolik lidé za elektrokolo nejčastěji utratí.
  • Zvýšila se v poslední době cena elektrokol?
  • Jaký podíl prodejů připadá na e-shopy.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.