Přestože celkový obrat české e-commerce loni klesl o šest procent, někteří velcí hráči už oproti roku 2022 šli nahoru. Potvrzují to i čerstvá čísla společnosti DoDo, která mají HN k dispozici. Technologicko-logistická firma, která rozváží online zakoupené zboží pro Tesco, Billu, Košík, KFC, Electro World, lékárny Dr. Max a Benu či sportovní řetězec Decathlon, loni obratově vyrostla a dařilo se jí i na úrovni hrubého zisku.
Co se dočtete dál
- Co na výsledky firmy říká zakladatel a šéf Michal Menšík.
- Jak velké je DoDo v Evropě a jaký segment jim nejvíce jde.
- Jak vypadá celková ztráta DoDo.
- Do čeho vkládá do letošního roku Menšík naději.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.