Přestože celkový obrat české e-commerce loni klesl o šest procent, někteří velcí hráči už oproti roku 2022 šli nahoru. Potvrzují to i čerstvá čísla společnosti DoDo, která mají HN k dispozici. Technologicko-logistická firma, která rozváží online zakoupené zboží pro Tesco, Billu, Košík, KFC, Electro World, lékárny Dr. Max a Benu či sportovní řetězec Decathlon, loni obratově vyrostla a dařilo se jí i na úrovni hrubého zisku.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co na výsledky firmy říká zakladatel a šéf Michal Menšík.
  • Jak velké je DoDo v Evropě a jaký segment jim nejvíce jde.
  • Jak vypadá celková ztráta DoDo.
  • Do čeho vkládá do letošního roku Menšík naději.
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.