Neúspěchem skončila žaloba provozovatele Rohlíku, společnosti Velká Pecka, na konkurenční obchodní řetězec Tesco. Firma, která patří do portfolia 33. nejbohatšího Čecha Tomáše Čupra, v ní požadovala omluvu, milionové odškodné a zastavení reklamní kampaně, postavené na sloganu Nenechte se opít..., který britská firma doprovodila kresbou rohlíku.

V reklamě Tesco tvrdilo, že je výrazně levnější než Rohlík. Dokládalo to košem 35 základních potravin, ke kterému udělalo na svém webu i srovnávací kalkulačku. Zatímco u Rohlíku stál srovnávací nákup 2181 korun, u Tesca 1900 – tedy o 13 procent méně.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Na jaký krok svého konkurenta Tesco reagovalo.
  • Jak odůvodnil soud zamítnutí žaloby.
  • Jak časté jsou podobné spory.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.