Neúspěchem skončila žaloba provozovatele Rohlíku, společnosti Velká Pecka, na konkurenční obchodní řetězec Tesco. Firma, která patří do portfolia 33. nejbohatšího Čecha Tomáše Čupra, v ní požadovala omluvu, milionové odškodné a zastavení reklamní kampaně, postavené na sloganu Nenechte se opít..., který britská firma doprovodila kresbou rohlíku.
V reklamě Tesco tvrdilo, že je výrazně levnější než Rohlík. Dokládalo to košem 35 základních potravin, ke kterému udělalo na svém webu i srovnávací kalkulačku. Zatímco u Rohlíku stál srovnávací nákup 2181 korun, u Tesca 1900 – tedy o 13 procent méně.
Co se dočtete dál
- Na jaký krok svého konkurenta Tesco reagovalo.
- Jak odůvodnil soud zamítnutí žaloby.
- Jak časté jsou podobné spory.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.