Volkswagen bude muset škrtat. Situace v německé automobilové skupině je krajně napjatá, uvádí Jaroslav Povšík, předseda odborů ve Škodě Auto, která je součástí VW. Týká se to rozsahu investic, cashflow, atraktivity modelů pro zákazníky a škobrtání ve vývoji softwaru, který brzdí celý koncern a oddaluje uvádění nových elektromobilů na trh. Podle Povšíka je jasné, že dojde ke snižování počtu personálu, a to velmi složitým algoritmem ve všech koncernových závodech.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik zaměstnanců bude muset VW opustit
  • a proč.
  • Které závody jsou nejohroženější.
  • Co dalšího se v automobilce děje.
  • Jak situaci prezentuje vedení VW.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.