Chyby v počítačových hrách, jejichž vývoj trvá několik let a stojí spousty peněz, mohou herní studia dost tvrdě poškodit. Stačí připomenout polskou firmu CD Project Red, jež před čtyřmi lety nezvládla očekávaný rozjezd hry Cyberpunk 2077. To se projevilo nejen kritikou hráčů, ale i prudkým propadem akcií firmy na varšavské burze. Aktuálně třeba francouzské studio Ubisoft odložilo kvůli nedostatečnému vyladění vydání akční hry Assassin’s Creed Shadows.

Herní studia ročně vydají na testování her přes 10 miliard dolarů. A testování se pro ně stává kritickým faktorem jejich byznysu. Vývojáře her totiž trápí nedostatek lidských testerů, zatímco poptávka po jejich službách roste. Jednou z možností, které se studiím nabízí, je využití umělé inteligence.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč herní průmysl potřebuje umělou inteligenci.
  • V čem je Filuta AI světovou špičkou.
  • Jaké jsou plány zakladatele Filuta AI Filipa Dvořáka.
  • Kdy se uzavře seed kolo a kdy může být Series A.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.