Na trhu s neživotním pojištěním došlo letos k významným změnám. Řidiči už u sebe nemusí mít „zelenou kartu“ a upravily se i povinnosti klientů v souvislosti s placením pojistného motorových vozidel. Zatímco zákazníci finančních domů změny pocítí minimálně, a když, tak spíše v pozitivním směru, pro pojišťovny šlo o obrovskou výzvu. „Rozhodně se jednalo o největší projekt na trhu za posledních pět let. Kvůli povinnosti propojení se státními úřady jsme museli do IT systémů investovat stovky milionů korun,“ říká Dušan Quis, předseda představenstva a generální ředitel Allianz pojišťovny.

Ta v soutěži Nejlepší banka a pojišťovna roku, kterou vyhlašují HN, skončila první mezi neživotními pojišťovnami. Rozhodly o tom dobré výsledky v klientské části – kde instituce nenašla přemožitele – a v ekonomické, kde se umístila druhá.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak mění digitalizace byznys pojišťoven.
  • Jaká rizika přináší implementace AI.
  • Jak vysokou návratnost kapitálu má pojišťovna Allianz.
  • Co hraje v Allianz klíčovou roli ve snižování nákladů a ziskovosti jednotlivých produktů.
  • Jaká pozitiva a negativa pro byznys pojišťoven přinášejí vyšší úrokové sazby a inflace.
  • Jaké změny nastaly v oblasti autopojištění. A kolik to pojišťovny stálo.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se