Turistický ruch se stále sbírá po covidové pohromě a pomalu se dostává na čísla z období před rokem 2019. V růstu by mu měla pomoci i umělá inteligence, která dokáže analyzovat data o turistech například od mobilních operátorů nebo poskytovatelů platebních karet. Stát nebo kraje chtějí data využít k tomu, aby turistům na jejich základě mohly poskytnout nabídku ušitou na míru. A tím „odlákat“ zájem návštěvníků z přeplněné Prahy nebo Špindlerova mlýna také do dalších lokalit, o kterých mnohdy ani nevědí. Téma bylo jedním z hlavních bodů dvoudenní konference World Tourism Forum, která se tento týden konala v Praze.
Co se dočtete dál
- Jak může turismu pomoci umělá inteligence.
- Jaká data dokáže využít.
- Jak to bude s ochranou osobních údajů.
- Kde už umělou inteligenci využívají.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.