Automobilka Stellantis, podle objemu prodeje čtvrtá na světě a druhá v Evropě hned po Volkswagenu, se konečně dočkala nového generálního ředitele. Jednapadesátiletý Ital Antonio Filosa se oficiálně ujme funkce 23. června. Rodák z Neapole ví, že má po svém předchůdci Portugalci Carlosi Tavaresovi, jenž kvůli neshodám s akcionáři odstoupil začátkem loňského prosince, co napravovat.
Měl by zastavit klesající prodeje, zvrátit krajně nepříznivý vývoj příjmů a zisku, vyžehlit vztahy s italskou a francouzskou vládou a s odbory a také se dohodnout na cenové politice s americkými dealery. A v neposlední řadě musí počítat s nepředvídatelnou obchodní politikou amerického prezidenta Donalda Trumpa.
Co se dočtete dál
- Hlavní ekonomické ukazatele firmy.
- Co má nový šéf v plánu.
- Jaké značky Stellantisu jsou „zranitelné“.
- Jaké značky koncernu se nejlépe prodávají v USA.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.