Škoda Auto, dceřiná firma Volkswagenu, během letošního ledna až dubna zvýšila v Evropě meziročně prodej o pět procent na 261 452 vozů, a zvětšila tak podíl na klíčovém obchodním teritoriu z 5,6 na 5,9 procenta. V pořadí značek jí nyní náleží čtvrtá příčka.

„Do konce nynějšího desetiletí chceme být evropskou trojkou,“ cituje na svém serveru časopis Automobilwoche šéfa společnosti Klause Zellmera. Ten zároveň vidí dobré růstové vyhlídky v Asii – počínaje Tureckem a dále na východ v Indii, Vietnamu a v dalších zemích na jihovýchodě tohoto světadílu. „S touto strategií hledíme do roku 2030 a dál,“ podotýká.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.