Leckdo si řekne, jak to ti lidé dělají. Jejich profil na síti LinkedIn nejen vypadá dobře a organizovaně. Daří se jim na něm i pravidelně sdílet příspěvky, které přinášejí podnětné myšlenky z jejich oboru. A reagují jim na ně i tisíce lidí. Přitom jde o šéfy firem nebo vysoké manažery, kteří snad ani nemůžou mít na takovou věc čas.
Tato sociální síť je stále častěji vyhledávaným místem pro firmy. Ne však proto, aby našly zaměstnance na vypsané pozice – používají ji jako marketingový nástroj ke shánění nových zákazníků bez chození na schůzky nebo platby za reklamu. Jak začít a záleží skutečně na počtu sledujících a času sdílení příspěvků? Přinášíme čtyři základní tipy od expertky.
Co se dočtete dál
- Jak mít úspěšný profil.
- Na co se zaměřit v obsahu.
- Jak pravidelně sdílet.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.